2016. december 15., csütörtök

Nászajándék kivirágoztatva




Baráti esküvőkre készülve egyre többször töröm a fejem, hogy hogy adhatnék úgy pénzt az ifjú párnak nászajándékba, hogy nem állok be a borítékos sorba. Az ötletek kimeríthetetlenek, azonban a megvalósításuk már koránt sem olyan egyszerű: sok idő, utánajárás mire mindent beszerzünk hozzá és akkor még össze is kell rakni.






Egyik klasszikus kedvencem a tégla réseibe dugdosott pénz szépen becsomagolva egy kalapáccsal:)


Sajnos az egyik nyári esküvőre nem tudtam szerezni téglát, de volt otthon száraz tűzőhab mindenféle szárazvirággal, így a téglás ötletem „kivirágoztattam” :), a tűzőhab alját kilyukasztottam, a résekbe pénzt tettem, a tetejét pedig kidíszítettem, így még maradandóbb is lett az ajándék. 




Körbevettem illatosított vesszővel, rusztikus zsákvászonnal és szívvel, valamint Mr&Mrs felirattal kész is lett az esküvői szárazvirágos ajándék, ami tele van „jól hasznosítható” pénzzel és még illatozik is 1-2 hónapig majd az ifjú párnak.


Alulról:



Ha már kaptál meghívót egy jövő nyári esküvőre vagy eljegyezték a barátnő(i)det és szeretnéd valami csajossal meglepni – aminek a párja is örül majd ;)- akkor keress bátran privát üzenetben!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése